sömnig

hade ju tänkt simma idag..kommer inte hinna det i veckan. men nu är det för sent för nu har dom stängt. dålig jag är.

kvällen och natten spenderades tillsamans med Tove, Alex och Johanna hemma hos Johanna. när vi skulle sova vid 4, så låg jag och Tove och störde Alex och Jojjo. vi hade kul, alex och Jojjo tyckte vi var jobbiga :). Sen vaknade jag vid nio av att Tove slog till mig med sin armbåge. men jag somnade om. fast sen vaknade jag vid halv elva och då var dom andra också vakna. men jag har ju inte sovit så mycket inatt och imorgon ska jag upp tidigt igen. jobbigt. och jag är så trött...sömnproblem tror jag visst dom kallar det...
och så har jag inspelning imorgon också. jobbigt allt blev nu dåå. fast det är ju kul men ont om tid. bra att det är studiedag =).

jag vill forfarande till Peace&Love !! med gummistövlarna på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback