stay awake with me

Det är knäppt att man kan bli så otroligt glad av en människa. Och att man kan stå ute i en timme och 20 minuter i blåst och kyla, trots att man är förkyld, bara för att vara med den människan. Men värmer man varandra är det inte så farligt.
Imorgon ska jag gå till doktorn för min förkylning vill ju inte försvinna. dumma. så har jag smittat en massa männsikor. "jaha..va..alla mot mej nu.." haha. emelie vad är det nu igen..?
Jag har bestämt vad jag ska göra i sommar: Jag ska åka in till den stora staden varje dag och bara gå omkring vid vattnet. och självklart bo hos emelie =). för jag bjuder in mej själv att bo där, jaaa.
Imorgon blir det gitarr och G med någon jag tycker om.

Vi tar en dag, ett ögonblick i sänder
och hoppas innerligt att inget händer.

Kommentarer
Postat av: schara

dina sommarplaner låter härliga.. :)

2008-05-13 @ 08:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback