vad gör jag här?

"Ja..vad gör jag här..?" hahahaha.

nej men jag borde inte sitta gär och blogga. borde verkligen plugga till SO-provet på fredag. men det är ju så tråkigt! blaj. fast jag tänkte blogga nu medan jag målar naglarna. röda blir dom (as usual).
idag var det heldag på skansen med friends. Först gick jag och några och strövade omkring och tittade på duren, sen blev det lunch. sen ströva vi omkring igen och sedan gick vi till solidenscenen där artister skulle uppträda. och Det började bra eftesom att Christian Luuk var programledare, han är så rolig. sen kom Agnes (hur trött är man inte på "Right here right now"?), Sibel kom och sen sa Christian "Det här är ju nästan som melodifestivalen, jag är programledare, Sibel är här..det är bara björn Gustavsson som fattas" och alla börjar skrika..då säger Christian igen "Nej det var dumt sagt för han är inte här han är i Göteborg men jag har skrivit en låt till honom" så sjöng han låten, och sen kommer Björn in på scenen!!! Så jävla glad man blev. han är så roliig. och folk var som galna.

nej nu ska jag plugga tråk-SO. trååååkigt är det.
men Hellström och Afzelius är braa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback