vi-som-spelar-som-ni-inte-spelar

nu blir jag nästan arg människor. jag har bloggat 6 st inlägg och inte en enda kommentar. eller jo en. börja kommentera nu dååååå.

jag vet inte vad jag gör uppe såhär sent men jag tycker det är mysigt att titta på TV när det är sent. och just nu tittar jag på Cleo :). Men en sak som är jobbigt är att vi ska ha fysik-prov på fredag och jag fattar ingenting. det är så tråkigt och jobbigt och ush. nej nu vet jag inte vad jag ska blogga om ju...det tråkiga vädret som gör en deprimerad kanske. det är verkligen så trist när det är alldeles grått ute. men imorrn blir det film med någon jag tycker om. och någon som jag just nu saknar.
en låttext får som vanligt avsluta mitt inlägg.



Vi tar vägen mot stranden
Vi som aldrig setts förr
Att du vågar gå med mig
ifrån trängsel och vin
Det var enkelt för båda
Bara öppna en dörr
Sommarnatten är från -
och med nu din och min
Med en suck rullar vågorna in



Kommentarer
Postat av: m-tin

*början på lite hån* hahaha vi ska inte ha NO-prov hahahah *slut på hån* suck kan inte plugget va slut snart?..

2008-05-18 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback