där ute är det en nyfödd vinter och en gammal höst

Dagens låt: November med Bo Kaspers Orkester.







Jag har verkligen börjat att bli dålig med skolarbeten. eller gör det jag ska men gör det alltid i sista minuten. och matten, jag har suttit och gjort ingenting på flera mattelektioner vilket inte är så bra. och jag har halkat tillbaka till att sitta och rita och inte lyssna på läraren i NO. vilket inte är bra men jag kan inte hjälpa det, jag tycker verkligen att NO är helt sjukt tråkigt så det är väldigt svårt att sitta i 60 minuter och vara engaread i något som man inte förstår och inte tycker är intressant..

Idag var jag hos min fina snälla sjukgymnast och gjorde massa roliga övningar. och nu sitter jag med en vetevärmare på ryggen för att jag har så jätteont just nu, jag har sådär 'jag mår illa' ont i ryggen. och det har jag inte haft på jättelänge. så jag har glömt hur jobbigt det är. men nu är jag påmind. dumt.

jag saknar min fina pojkvän otroligt mycket också. fast vi bara varit ifrån varandra i 2 timmar. jag tror jag är beroende av honom. typ. ungefär. nästan.

nu ska jag mysa med tända ljus, sätta orange färg på mina naglar och plugga hemkunskap. så kanske man kan somna i tid för en gång skull. 
helt onödigt att ha prov på konsumentköplagen. gahhhh!



Ska vi tala med en annan röst?
In i en nyfödd vinter om en gammal höst
I November
I November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback