det blir bättre sen

Pms, för lite sömn och förkylning..det är inte bästa blandningen. När man har pms är man extra känslig, när man är trött är man extra känslig och när man är sjuk är man extra känslig (iaf jag). har jag då allt det där samtidigt, blir jag extra extra extra känslig. och tårar tränger lätt fram bakom ögonlocken. men det är blandade tårar. både ledsna, glada och trötta tårar. och ibland är det så skönt att få gråta lite. och vara lite extra gnällig för man är sjuk.
och det är då så underbart bra att man har en underbar pojkvän.








När paniken bryter ut

ler Du svagt
och viskar till Mig
Du är värd att dö för


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag håller med; ibland är det skönt att gråta lite. Du kan ju se på någon sorglig film och gråta floder? Det tänkte iaf jag göra :D Haha, har hört att PS I love you är bra :)

Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

2008-11-29 @ 20:36:01
URL: http://jjoseffins.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

TREVLIG KVÄLL :D



/ www.mramin.blogg.se

2008-11-29 @ 20:37:11
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback