Mr Saturday




jag och emelie tittade på Hedwig and the angry inch - filmen igår.
så bra. fast Johannes gör den bättre på teater. eller. nu blev jag osäker.
hedwig i filmen är bra också..se filmen tycker jag!
jag har hedwigabstinens också. hela tiden
.


det var änge sen jag bara var hemma en lördagkväll och satt vid datan och bloggade eller bilddagbokade elelr bara myste med tända ljus i mitt rum. känns som att jag gör saker hela tiden. och inte för att jag tycker det är jobbigt så, men när man är hemme och gör ingenting så känner man att det är väldigt skönt att vara hemma och göra ingenting. eller jag fixar mina naglar och lyssnar på Hello Saferide. man borde lyssna på henne lite mer. för en gång skull blev jag ganska nöjd med filningen av mina naglar. jag brukar aldrig orka fila högerhanden så noga men nu gick det ganska bra. hatar långar naglar. det är jobbigt dom är ivägen då. plus att man inte kan spela gitarr.
idag när jag kom hem gjorde jag en jätte töntig tantig sak, jag tog ett fotbad och lyssnade på visor med håkan. haha. men jag ska faktiskt tipsa er om att ta ett fotbad och lyssna på fina mysiga visor, även om det kanske är töntigt. men skönt och mysigt och avslappnande är det också. sen städade jag lite i badrummet och mitt eget rum. duktigt duktigt.
har jag berättat att jag var hos sjukgymnasten i torsdags? jag har problem med min höft, haha. redan liksom, 15 år tjohoo. min höft är roterad inåt vilket syns på mitt knä. men jag har fått övningar och vi ska ses fram till jul och vår också så det ska nog gå att lösa! och nu må ni tro så ska jag gå och möta sötoscar. mysmys.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Min senaste filning blev ganska bra den med. Allafall på högerhanden.

Postat av: Anneli

Visst är den fin!! Jag älskar filmen också! John Carmeron Mitchell är så bra också, likaså Johannes såklrt;)

2008-11-09 @ 22:59:19
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback