skymning faller

nu är jag hos emelie och tänkte bosätta mig här denna vecka. mysmys. och idag har jag köpt skoor. och jag är så glad. dom är fina fina fina. vinterskor. eller vad man ska kalla dom..lite varmare skor iaf. jag vill ha en jacka också. på topshop. men den finns inte i min storlek någonstans..."att deit ska vau så svöurt meid stourleikar nu för teiden.." haha. miaOchklara är kul.
idag var jag barnvakt åt bille och bessie och vi lekte björnen sover =). Bessie är så duktig.
det är kallt ute tycker jag. jag vill ha en fin mössa..måste leta. snart är det jul. julkul :).

Jag saknar oscar.
Han är snäll.
Tycker jag.
Och söt.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Framför allt är han trött.. och saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback