"Timo jag är väldigt besviken på dej"

Jag borde egentligen sova men jag känner inte för det. så istället kan jag passa på att blogga om hur besviken jag är på Timo Räisänen. Han ska vara med i körslaget. usch. varför då? varför varför varför då? Okej han ser det som en kul grej och han älskar att sjunga i kör men ändå. jag trodde han var liite bättre än så. fast han är grymt bra. jag får tänka bort att han ställer upp i körslaget. det får jag göra. fast jag måste ju ändå se det. jag kanske ändrar uppfattning då. eller så blir den förvärrad. men jag ska tittat. iaf när det är hans tur att tävla.

Jag tror Oscar snart kommer blogga ett argt inlägg om hur arg han är för att Rikard Norling fått sparken. och om hur sega tisdagar är. om jag har rätt är jag bra.
nu ska jag försöka ta mej till sängen och somna.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback