uppesittarkväll och påsar under ögonen

inatt var det uppesittarkväll med filip och fredrik. Jag och emelie kom hem från teatern precis i tid med att filip och fredrik skulle dra igång sin uppesittarkväll och prata om valet i USA.
Vi köpte med oss kebab och åt kebab och mozzarella sticks i sängen. det var mysigt. egentligen är jag inte så insatt när det är val i USA men vi har precis haft prov på det och
jag kunde mycket om det och jag tykcer det är intressant så vi tittade. Fast jag somnade nog vid två, men sen vaknade jag vid 4 och då var TV:n avstäng men jag satte på den igen och vi tittade.
vid 05.30 höll McCain sitt "jag är besegrad"-tal. Det var bra.
och typ en halvtimme efter höll Obama sitt "jag är er nya president"-tal, och det var också väldigt bra.
Så när jag smsa Oscar att Obama vann, var det bara en timme tills han skulle gå upp för att gå till skolan och ungefär då
somnade jag, en del har bra praoplats helt enkelt.

Oscar kom in till Stan igår eftermiddag och vi fikade på café Baresso. Supermys. sen undrade Oscar vem som går av vid stadion
och bara för att, så gjorde vi det. Sen tog han en omväg, men vi hann till tåget iaf. eller han hann med sitt tåg. jag åkte vidare till
teatern. och där spelade jag och emelie fotboll med Alan och Ivan, det var jobbigt.

för övrigt så ser jag extremt trött ut idag och känner mig seeg. men inte får man vila.
syster min vill åka till skärholmen, så det är bara att ställa upp och följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback