Som du kanske redan sett, första snön kom inatt

(Första riktiga snön.
alltså)






Syster min som rymmer med systemkameran.

Syster min har beslagtagit båda kamerorna men imorgon kommer hon hem med systemkameran. Och då ska jag fota den fina höga snön därute och min fina röda mössa som jag köpte igår.

Apropå att fota. Jag var på Täby enskildas öppna hus igår och det var så grymt kul. Jag måste komma in där. jag vill vill vill det! Jag MÅSTE komma in där. Det verkar så otroligt sjukt galet underbart kul. och de lärare vi pratade med var trevliga. Sen träffade jag Vanessa också och det var väldigt kul att se henne. Vi fick gå in i ett mörkerrum och se när de framkallade bilder. det var väldigt najs. och i ettan läser man foto, i tvåan Tv, foto, radio och i trean läser man Tv radio och sen fördjupar man sig i ett av dom. och jag vill gå där! Det var en så mysig skola också.
jag längtar till nästa höst.
Komma bort från samma gamla skolkorridorer omoget folk och tråkiga NO-lektioner. inte för att jag slipper NO på gymnasiet men ändå. det kanske inte blir lika jobbigt eftersom jag växlar med roligare lektioner då, framförallt om jag går på Täby enskilda.

Bo Kaspers Orkester är riktigt bra. Folk borde lyssna mer på dom tycker jag!

Nu: Duscha fixa mig fin inför fina Louises middag! mysmys.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Trevligt! :D

Jag funderar själv på att söka in på media till en skola som heter Ljud & Bild skolan, de har jättebred utbildning inom media, spelutveckling, journalistik osv. Jag längtar nästan lite till gymnasiet, haha. Fast så ska man ju komma in också.

Vi har snö i skåne också, det är väldigt sällan det är snö här så tidigt. Vi får knappt någon snö i vanliga fall.

Haha, och jag har 'i samma bil' på huvudet. Älskar den. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback