en helg i göteborg

Nu är jag hemma från mitt gullbergs kaj paradis.

Göteborg är mysigt och det är mys att åka tåg. Pjäsen vi såg Park Aveny hette den, den var bra. faktiskt. Och vi hälsade ju på Carina efter pjäsen, det är så annorlunda att se skådespelare i verkliga livet och på TV. Vi träffade Gunilla Johansson också och hon såg också annorlunda ut på riktigt. Men hon var jätte sprallig, och hon och henens dotter var och handlade för att hennes dotter skulle ha pyjamsparty. så mys.

och man sover så sjukt bra på hotell. har inte sovit så bra som gjorde i lördags på jätteläänge. och ikväll tänkte jag gå och lägga mig ganska tidigt, så jag orkar gå upp imorgon.
nu ska jag koka tevatten. jag har köpt ett underbart gott te på lagerhaus. 'tea for two. värmer i höstmörkret' och det smaken värmer verkligen i höstmörkret! jag har köpt en stoor mörkorange tröja på monki också. mysmyströja =).

dricka te prata med oscar tänka ut vilken färg jag ska ge mina naglar och plugga lite till provet imorrn!

sov lille klumpedunsar sov nu sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback