ibland är det skönt att vara för sig själv en fredagkväll och bara ta det lugnt.







Känns ju sådär en aaaningen töntigt att blogga om en artist i  idol. men inte om man bloggar om Lars Eriksson. faktiskt. det är sjukt att ingen har upptäckt honom och att han måste ställa upp i idol. Jag tycker han är en grym artist som verkligen är unik och är sig själv hela tiden. han är inte ute efter att tjäna pengar och bli känd, rik och berömd. I alla fall får inte jag det intrycket. han har en cool underbar röst.
Och det här sa han i en intervju och det tycker jag var väldigt fint;

Så här ser mitt liv ut om fem år:
En del blommor har vissnat, en del knoppar har slagit ut, en del nya knoppar har kommit till.

Heja Lars!

Det var alltså det här jag hade att blogga om en fredagkväll då jag inte gjort nånting förutom att titta på idol och tyckt att Lars solklart är bäst och borde få skivkontrakt nu på en gång!

Sen stör jag mig på Tv4.s reklam. HELA TIDEN har dom reklam. orka det liksom. nej fri televesion ska det vara.

Och ja, jag är 15 år. inte 51. även om det kan verka så. men men =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback