regdroppar fuktar marken framför mig idag




trots regn idag så har det varit en bra dag.
min clown vågade titta fram en stund idag.
just nu överväger han om han ska leka kurragömma eller inte.


Pluggpluggpluggplugg. mest så ser mitt liv ut nu för tiden. eller min så kallade fritid. om man nu kan kalla det fritid?
jag vill ha fyrkantiga glasögon. funderar på att köpa fejkade. elelr bara köpa bågarna och sen sätta in rätt glas...har funderat på det sen jag köpte min 'nya' i vintras typ...okej intressant att veta elin.
så helt plötsligt tappade jag inspirationen för att blogga.
jag och min rygg är fortfarande ovänner. frågan är om våran vänskap går att fixa? har vi ens varit vänner någon gång? jo en gång. för länge länge sen.
Någonting säger mig att vi blir ovänner för en lång lång tid.
där fick jag till det!
och idag kom jag på:

En skådespelare är även kallad scengångare...

Igår var jag och såg KrigOchFred i 4 timmar. men den var inte seg. den vara bara brabrabra.
Älskar shebly. han är så bra.
teater, det är fina grejer det.
scengångare in my <3....






och typ thåströmdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback