mitt gullbergs kaj paradiiiiiiiis






Imorgon åker jag till göteborg med emelie och tina.
Vi ska gå på teater och det ska bli kul och mys. Åka tåg är kul ibland faktiskt.
Jag sak upp tidigt imorgon och jag har inte packat än. BRA elin.
men jag har städat i eftermiddag. trots att jag är sjuk. och jag dragit slutsatsen av att jag inte tycker om när det är städat. haha. dum?! nej men jag trivs med att ha det lite stökigt..så jag ska nog stöka till lite..(?)

5 månader med oscar igår <3.
och jag fick min födelsedagspresent av honom också!
Håkan Hellströms notbok. och åh vad det är bra att jag fick den :).
Tack för det!

Jag tänkte sjunga nåt för dig igen och när jag blir för full för att sjunga
kan vi promenera hem
i gbg regn.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Nu är jag schnäll

2008-10-10 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback