bloggen är min terapeuet som jag beklagar mig hos...... helt gratis.

fast å andra sidan ger inte bloggen mig någon rådgivning så det behöver inte kosta pengar då.


Har ni sett min nya design? Den känns lite grå. ska fixa med lite färggladare färger tror jag...

Just nu har jag både ont i magen och ryggont. när man har ont i magen/mensverk och ryggont, vill man bara ligga i sängen med en vetevärmare på magen och titta på TV. typ pelle. eller nåt annat mysigt.

imorrn är det idrottsdag och det är inte så kul. mest kallt. så jag är inte med i år heller. haha. men nu har jag faktiskt problem med ryggen och så är jag lite sjuk.
men för att jag inte ska känna mig så dålig imorrn så tänkte jag städa och plugga. och hälsa på mormor.

FAN rent utsagt vad det värker i min rygg nu! och fan vad jag saknar oscar. och ush vilket språk jag använder men nu blev jag lite deppig och bitter igen. som idag på slöjden. då var jag deppig fram till tyskan när stina tyckte att vi skulle göra fint i klassrummet så det enda vi hann gör på tyska den lektionen var hänga gubben..bra stina! :)

kan hända att det är fina färger på bloggen när ni läser det här, om jag orkar fixa med det nu¨.
varför skriver jag i niform? det är typ en som läser min blogg. haha. jag har så många vänner...naaat.. =).

det passar inte riktigt min personlighet att vara sjuk och ha ont i ryggen och magen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser i alla fall! :)

Usch nej, sånt är inte kul!

Hoppas du mår bättre snart, för man får ju vara lite döende ibland. ;D

Postat av: schara

jag läser också! :D

2008-09-18 @ 21:34:19
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Martin

jaag läser ;)

2008-09-19 @ 15:17:51
URL: http://lattmajonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback