Nedstämd.

Symtom för nedstämdhet:

* Trötthet
* Huvudvärk
* Mindre elelr ingen matlust
* Sömnstörningar
* Illamående.

Typ allt det där har jag. möjligtvis inte sömstörningar men resten. kan bero på att jag inte sov så mycket i helgen men alla andra som var hos johanna verkar ju må bra.

och idag har jag varit sur och osocial hela dagen. åste säga förlåt till folket för att jag varit så sur idag. men jag vet inte vad det är med mej. jag känner inte för att jag göra nånting. jag hade tänkt städa och plugga nu i eftermiddag men så har det inte blvit. jag vill bara ligga och stirra upp i taket typ. och inte tänka på nåt.
jag känner mej lite snurrig också. elakt allt ska vara då.
det var iallafall väldigt kul i lördags. jag är ändå ganska bra på poker  =).



jag vill inte känna mej som en sån grå söndertrasad pinne bland massa söndertrasade löv.
jag vill känna mig som en glad sprallig clown som är kreativ och skuttar omkring och sprider glädje och färgar min egen lilla värld och hela den stora stora världen i massa fina färgglada färger!
men istället känns min lilla värld bara grå just nu. och den stora stora världen känns orättvis.
som att alla fina färgglada färger är placerade i fel ordning men ingen kan säga varför det blivit så.
alla bara är förundrade.
lilla jag begriper ingenting.

Kommentarer
Postat av: Amanda

usch ja. :( Alla de där grejerna har jag också. Fast tröttheten kan ju också kanske bero på att man legat sjuk på soffan och viftat på tårna i en vecka och sedan återvänder till skolan och vanliga livet. Gick första dagen i skolan i fredags och i dag och båda dagarna har jag somnat på soffan efter skolan, inte alls kul, för sen på kvällen kan jag inte sova alls utan stirrar mest upp i taket och tänker. :/ Så därför tycker jag att livet kan bli gladare igen. :D Tyckte texten var väldigt bra och den skulle likaväl kunna beskriva hur det känns för mig med just nu. Jag tror jag ska ge mig fan på att leva glad och sprida fina färgglada färger i stället för att leva i min gråa lilla värld! :)

Postat av: elin! jag har skrivit ett blogginlägg ;)

2008-09-23 @ 12:25:23
Postat av: martin

oj glömde skriva att det vvar jag martin som sa det där :P

2008-09-23 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback