pluggpingla?




vad har det tagit åt mig? plötsligt pluggar jag ganska mycket. kan ju bero på att jag vill få så pass bra poäng att jag kommer in på den linjen jag vill. men idag har jag känt mej studiemotiverad. jag gjorde liksom 22 mattetal hos mormor idag. 22 mattetal!! varav typ 7 i huvet (alltså bara tänkte svaren inte skrev)..vilket ni säkert förstod men strunt samma. och nu ska jag fortsätta skriva lite på min SO-upgift som oscar inte tyckte var tillräckligt bra...haha. nej det är bra. han hjälper mig. eller du hjälper. vet inte om oscar läser min blogg..får ju aldrig några kommerntarer av honom..ja oscar, känn dig dum nu!
fast du är ju snäll.

idag startade ylva (eng.lärare) något otroligt dumt i vårat "gäng". Hon sa att alla gäng har en ledare..vi var inte riktigt överens om vem som var ledaren av mig, tove, johanna och alex. så nu har vi en diskussion om det. dock något oserös men vad ska man annars ägna rasterna åt? tips?

Sen har tove fått nån nyck och tycker vi ska se på the ring på lördag...det tycker jag var dumt. jag blir faktiskt rädd av sånna filmer. och så ska jag säkert ta mej hem mitt i natten sen också tjohooo.
efter idrotten idag fick min rygg ryck och ville vara jättelak och värka en massa. (jag tror på nåt sätt att min rygg har en egen liten hjärna..en fyrkantig, kanske *beckenbenet?. och ibland tänker den hjärnan att 'jaaa, nu kan jag passa på att göra elin lite sur..' vilket den alltid lyckas med) iaf, så gick jag till min svenskalärare/tyskalärare/langare och bad om en ipren. då gick min värk över. nu börjar den komma tillbaka. jag ska starta ett program som heter ryggfejden. en sån bra idé elin. mycket intiativrikt.
okej jag pratar med mig själv..men det får man faktiskt.
sen blir jag så avundsjuk på alla som sjunger så bra och är 16 år. så nu ska jag ta tag i min sångröst och på riktigt försöka ordna upp den. typ. ska bara skriva klart min SO-upgift.
Nu.

*är lite osäker på hur beckenbenet stavas så ha överseende. heter det ens beckenbenet?

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ojaa, vad ond jag är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback