tiotusen röda rosor vill jag skänka dig





Nu är man fyllda 15. Firade min dag igår med att gå på teater med emelie och tina. det var mys. och så är jag ju lite rikare. så nu har jag råd att köpa dom snygga hängselbyxorna på Carlings. carlings i like. dom har så snygga kläder.
fick LP-skivor också =). och en finfinskjorta med slips. och pengaaar!
Tack allihopa för en fin födelsedag !!

4 månader med Oscar idag.
tänka sig.
För fyra månader sen var vi på promenad vid sjön. det var mysigt.
och jag var alldeles lycklig.
och jag är lika lycklig nu.
Tack för att du är du.






















Kommentarer
Postat av: schara

åh, sicken söt bild! och grattis igen!

Postat av: Anneli

Grattis ännu en gång. Kul att fylla 15. Stora steget. Nästa 18, sen 20...sen rullar det på;) <3

2008-09-13 @ 10:56:10
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: Amanda

sv; Tack så mycket! :)



Awe, vad gulligt! :D Är lite avundsjuk på dig, haha, jag vill också vara lycklig med någon! :)

Hoppas du fick en fin födelsedag i alla fall. :D

2008-09-13 @ 13:04:22
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback