träden får nya löv igen, men det våras inte än.

Jag säger ju att det inte alls passar min personlighet vara nedstämd och ha ont i ryggen och vara sjuk. (inte för att jag är sjuk men ändock).
Idag mår jag bättre än igår. känner mej i alla fall som ett söndertrasat gult löv än en söndertrasad grå pinne (inte nåt dumt mot alla gråa pinnar, ni ger bara ett bistert intryck). och ett gult löv är ju i alla falla färgglatt. min clown börjar kanske komma tillbaka? Ganska mycket prov å plugg som säkert kommer göra att min clown leker kurra gömma ett tag till. men oscars clown hjälper till att leta och ibland vågar min clown stiga fram från gömstället och säga hej =). idag har han visat sig lite då och då.
Ikväll blir det sol och stenkväll. Mys.


(stens hemarena. om man vill kalla det så)



men det är inte bara jag som känner mej lite nere just nu, amanda känner som jag. så vi förstår varandra. och det är skönt. Jag, Patrick, David och Amanda satt och pratade och det var mys. jag är glad för att mina vänner är mina vänner. måste gå och tala om det för dom!
tjooo

Kommentarer
Postat av: Erika

Riktigt fin bild där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback